یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

بهروز افخمی تصویربرداری سریال «رعد وبرق» با موضوع سیل را در ۲۰ کیلومتری جاده اهواز ـ ماهشهر آغاز کرد.

بهروز افخمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سیما فیلم، بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون بعد از مدت‌ها که در مقام کارگردانی سریال به تلویزیون می‌آید.  مجموعه تلویزیونی«رعد و برق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی در ۲۵ قسمت برای ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ آماده می‌شود.  

این مجموعه تلویزیونی با طراحی و کارگردانی افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی درباره سیل نوروز ۹۸ و حماسه‌های رخ داده بعد از آن، برای ماه مبارک رمضان سال ۹۹ خواهد بود. این اثر به تعبیر بهروز افخمی در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محوریت یک گروه جهادی در ۳ استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری خواهد شد و با تحقیقات میدانی گسترده‌ای که توسط تیم محقق انجام شده است، قطعاً ناگفته‌های شگفت‌آوری از اتفاقات و مجاهدتهای رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت.

بهروز افخمی امروز ۱۹ بهمن در ۲۰ کیلومتری جاده اهواز- ماهشهر تصویربرداری «رعد و برق» را آغاز کرد. پیش‌تولید سریال از مردادماه شروع شده و تمام مناطق سیل‌زده از سال گذشته  (‌استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و ...) در این اثر دیده می‌شود.  شهرام قائدی، رضا توکلی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، کاوه سماک‌باشی، سپیده موسوی، ویدا موسوی، امیر موسوی بازیگرانی هستند که تاکنون برای ایفای نقش‌ها انتخاب شدند. سریال «رعد و برق» به سفارش شبکه پنج سیما تهیه و تولید می‌شود.

«رعد و برق» افخمی کلید می‌خورد | روایتی از سیل برای ماه رمضان

کد خبر 483182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha